ҰБТ-ға психологиялық дайындық бойынша ата-аналарға ұсыныстар

Құрметті ата-аналар!

Мектеп түлегі бар әрбір отбасында тәжірибе басталады. «Емтихандар күтіліп, жан сынайды…» — жиырмасыншы ғасырдың басында Мәскеу гимназисі, болашақ Андрей Белыйдың досы жазған бұл сөздер түлектер мен олардың ата-аналары үшін және бүгін де өзекті.

Қазіргі уақытта бітірушінің отбасылық жағдайы емтиханды дайындау мен тапсыруға, жаңа әлеуметтік жағдайға әлеуметтік-психологиялық бейімделуге табысты бейімделудің басты факторы болып табылады. Бұл жағдайда ата-аналарға, ең алдымен, өзін-өзі ұстай білу, жауапты, мықты, белсенді және сонымен бірге нәзік және сезімтал болу, өз балаңыздың эмоциялық жағдайын түсіну, оған жағымсыз эмоциялардан арылуға көмектесу тән болуы тиіс. Ата-аналар мектеп бітірушіге мұқият қарым-қатынас жасау және оның қызметін ынталандыру арқылы өзі туралы оң көзқарасты дамытуға көмектесуі тиіс.

Мектеп бітірушіні емтиханға дайындау барысында ата-аналар тарапынан оң ынталандырудың және теріс бағаның басымдылығы ішкі қорғалмау, өз-өзіне сенімсіздік және алдағы сынақ алдында қорқыныш сезімін тудырады.

Өз балаңызға тестілеуді дайындау және тапсыруға көмектесу үшін, онымен бірге сынақ жағдайын алдын ала кодтауға тырысыңыз. Ол үшін өткен жылдың түлектерімен, олардың ата-аналарымен сөйлесіп, балаңыздың келіп түсетін ЖОО-на барыңыз.

Балаңыздың жеке психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, емтиханда туындауы мүмкін жағдайлардың оңтайлы шешімін таңдаңыз. Бүгінгі таңда Аутотренинг, өзін-өзі реттеу, ауторелаксация бойынша әдебиеттерді табу сіз үшін үлкен қиындық болмайды. Өзіңіз үйреніңіз, сондай-ақ өз балаңызды босаңсытып, өзін-өзі реттеу тәсілдеріне үйретіңіз. Сіздің балаңызға емтиханда қажет болатын тиісті жағдайды жоғалтыңыз.

Жоғары оқу орнына түспесе, сіздің мектеп бітірушіге психологиялық қолдауыңыз өте маңызды. Түлекпен болған жағдайда түлек ата-анасының белгісіз үміттері үшін өкіну, реніш, кінә сезімдерін қатты сезінеді. Мектеп бітірушінің қиын жағдайын еңсеруге немесе жеңілдетуге ата-аналар міндетті. Онымен бірге қалыптасқан жағдайдан шығудың мүмкін жолдарын ойлап табу қажет. Балаға туындаған жағдайды қабылдауға және қабылдауға көмектесуге тырысыңыз.

Кез келген жағдайда оң жағдайға шоғырлану қабілеті тыныштандыруға, бағдарлауға және дұрыс шешім табуға, проблемалық жағдайдың субъективті маңыздылығын азайтуға көмектеседі. Мысалы: «бұл Мен үшін менің баламның денсаулығы, біздің отбасымыздың игілігі сияқты маңызды емес. Қорқынышты ештеңе болған жоқ! Бәрін түзетуге болады!».

Бір мәселені шеше отырып, бір мәселеден кетіп, ол міндетті түрде жаңа мәселелерді табады. Егер өз іс-әрекеттеріңізде «мен тиіспін», «мен аламын»қағидаттарын басшылыққа алсаңыз, көп қол жеткізуге болады. Адам оң нәтижеге қол жеткізу үшін өзін-өзі бағдарлай отырып әрекет жасай отырып, табысты болады.

Қалаған мақсаттарға қол жеткізуде табыс тілейміз!

Комментарии


Комментариев пока нет, будьте первым.

Добавить комментарий