«Оқушылардың білімін толықтыру бойынша жұмыс жүйесі: нәтижелері мен мәселелері» педагогикалық кеңес.

2021-2022 оқу жылы қашықтықтан оқыту кезеңінде жіберілген білім ысырабының орнын толтыруды ескере отырып ұйымдастырылды. Әркім сол кезеңдегі оқу процесінің күрделілігін және бүгінгі күннің өзектілігін түсінеді. 2021 жылғы 5 қарашада санитарлық нормалар талаптарын сақтай отырып, онлайн конференция форматында өткен «Оқушылардың білімін толықтыру бойынша жұмыс жүйесі: нәтижелері мен мәселелері» педагогикалық кеңесі білімді толықтыру мәселесіне арналды.

Күн тәртібінде оқушылардың білімін толықтыру жоспарын және әдістемелік бірлестіктердің жұмыс жүйесін тиімді іске асыру мәселелері қаралды.

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары З.Т.Утепкалиева өз сөзінде оқушылардың білімін толықтыру білім сапасын арттырудың негізгі бағыты болып табылатынын атап өтті. Бұл жұмыс жазғы мектепте ұйымдастырылды,1 тоқсан бойы жалғасып, күзгі демалыс кезінде тоқтаған жоқ. Мұғалімдер оқу пәндерінің күрделі бөлімдері мен тақырыптары бойынша жеке және топтық консультациялардың жоспарларын, кестелерін жасады.

Әдістемелік бірлестіктердің жетекшілері оқу іс-әрекетінің қателіктерін жою алгоритмін баяндады: формалар мен тәсілдер, жадынамалар әзірлеу, кеңес беру, оқу процесінде оқушылардың белсенді іс-әрекетін ынталандыратын әдістер.

Директордың оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары Г.В.Сочнева 1 тоқсанның қорытындысы бойынша аналитикалық ақпаратты ұсынды. Өз сөзінде Галина Владимировна педагогтердің назарын білім сапасына және білімді толықтыру бойынша жұмысты ұйымдастыру сапасына, баяндамаларда айтылған сабақтарды ұйымдастыру тиімділігінің айырмашылығына және 1-тоқсанның қорытындысы бойынша алынған білім сапасына аударды.

Баяндаманың негізгі ұсынысы: 1 тоқсандағы жұмыс тәжірибесін ескере отырып, үлгерімі нашар оқушылармен жұмысты ұйымдастыру.

Педагогикалық кеңесті қорытындылай келе, № 2 мектеп – лицейінің директоры Г.Т. Дандыбаева оқушының нақты оқу пәнін меңгерудегі артта қалуы мұғалімге ауыр жүктеме болатынын атап өтті. Үлгерімі нашар оқушылар зерттелетін материалдың тақырыптарын тежейді.       Мұғалім олар үшін арнайы тапсырмалар дайындап, өткен материалды бірнеше рет қайталауы керек. Қанағаттанарлықсыз баға қою оны одан әрі болдырмау жөніндегі шаралардың тұтас жүйесімен қоса жүргізілуге тиіс. Әр сыныпта оқу қиындықтары бар, есте сақтау қабілеті төмен немесе оқу мотивтері жоқ оқушылар да бар, ал білімнің артта қалу белгілері-бұл сәтсіздіктің басталуы. Оқушылардың бұл санаты сәтсіздікке ұшырамауы үшін бүкіл мектеп ұжымы мен ата-аналардың жүйелі, бірлескен жұмысы қажет. Педагогикалық ұжымға 2 тоқсанда қауіпсіз орта құру туралы еске салды: санитарлық нормалар мен ережелерді сақтау, ашық жүйесін пайдаланудың өткізу жүйесі барлық қабаттарда мұғалімдердің күнделікті кезекшілігі және балаларға жоғары көңіл бөлу.

Педагогикалық кеңестің екінші бөлімінде қалалық және облыстық деңгейдегі кәсіби шеберлік конкурстарында үздік нәтиже көрсеткен педагогтар марапатталды.Р.А.Сейдалинов, Ж.А. Сейтазинов, Г.А. Ботабаева, А.А. Серикова, А.К. Бекенова, В. С. Михайлюк, И.Н.Переходова түрлі дәрежелі дипломдармен марапатталды.

  

Комментарии


Комментариев пока нет, будьте первым.

Добавить комментарий