Халықаралық вебинар
06.09.2022 ж.Қостанай қ. № 2 МЛ 17 педагогтан тұратын топ «Мигдаль» ҮЕҰ практик психологы В.Алексанинмен бірлесіп EduHub — «Мектепте зорлық-зомбылықты, қудалауды және кибербуллингті қалай болдырмауға болады» тақырыбында денсаулық және әл-ауқат саласындағы оқыту жөніндегі халықаралық платформа ұйымдастырған халықаралық вебинар жұмысына қатысты. Бұл іс-шараның жүргізушілері:
Александра Алексеевна Бочавер- «Перекресток» жасөспірімдерді әлеуметтік-психологиялық бейімдеу және дамыту орталығының өсудің Әлеуметтік және психологиялық мәселелері зертханасының жетекшісі, МГППУ білім беру ортасының қауіпсіздігін мониторингілеу және сараптау ведомствоаралық ресурстық орталығының әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтанулық мониторингтік зерттеулер зертханасының аға ғылыми қызметкері, психология ғылымдарының кандидаты.
Иосиф Молдовану,Молдова Республикасының Бала құқықтары жөніндегі ақпарат және құжаттама орталығының (Ciddc)кеңесшісі және жаттықтырушысы;
Тигран Епоян, ЮНЕСКО-ның Шығыс Еуропа мен Орталық Азия елдеріне Денсаулық сақтау саласындағы білім беру жөніндегі кеңесшісі.
Іс-шараны EduHub онлайн-платформасының жетекшісі Виталий Никонович жүргізді.
Вебинар мамандары кездесу тақырыбын егжей-тегжейлі ашып, зорлық-зомбылық пен қорқыту ауқымының әлемдік статистикасын көрсетті, өңірлік айырмашылықтар көрсетілді, көріну ерекшеліктері белгіленді, салдары талданды.
Қатысушылар кері байланыс чатында белсенді болуға және диалогты қолдауға мүмкіндік алды. Іс-шара соңында барлық 2 мектеп-лицей педагогтары халықаралық вебинар тыңдаушысының сертификаттарын алды.
Алдағы уақытта бастапқы көздерден алынған ақпаратты 2 МЛ педагогикалық қоғамның қалған санаттарына жеткізу және тарату, буллингтің алдын алу бойынша ұсынылатын материалды мектептің ақпараттық стендтеріне орналастыру жоспарлануда. Осы бағыттағы жұмысты 2022-2023 оқу жылы бойы мектептің тәрбие бағыты мен психологиялық қызметінің іс – шаралары шеңберінде жалғастыру.
Тақырыптық қызметтің скринингтік есептері және алынған сертификаттар қоса беріледі.
Комментарии
Добавить комментарий
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.