Отырыс өтті, зерттеу жалғасуда. 7 –ші сынып мұғалімдері кіретін зерттеу тобының декадасы аяқталды.
Онкүндік аясында 6 ашық сабақ өткізілді,оны келесі мұғалімдер өткізді: Барлыбаева З. И, Лиопа Н. А., Хомутовская Н. Н., Баранова Т. В. , Агитаева А. К ,Байдилдина А. К.
Педагог-психологтар (И. С. Марченко, Р. Ш. Забирова) 7-ші сыныптардағы зерттеу нәтижелерін қорытындылады, топ координаторы-Н. Н. Хомутовская зерттеу тобының қорытынды отырысын дайындады.
«Дөңгелек» үстелде Забирова Р. Ш. және Хомутовская Н. Н 7 сынып оқушыларының психологиялық сауалнамасының нәтижелерімен таныстырды. Әр сынып бойынша жиынтық кесте түріндегі ұсынылған ақпарат топ қатысушыларының қызығушылығын тудырды және практикалық маңызы бар.
Талқылау барысында педагогтар сыныптағы оқу жұмысының жаңа үлгісі туралы пікір алмасты.
Барлыбаева З. И: «Сабақтың әр кезеңінде оқу қызметін ұйымдастыратын мұғалімнің көмекшісі болған кезде ыңғайлы. Оқу кеңесшісі мен сарапшының рөлі нақты анықталған, сондықтан оларды сабақ сценарийіне қосу қиын емес. Мен бақылау күнделігінде оқушының рөлін бекіту үшін түрлі түсті белгілерді қолданамын».
Агитаева А.К.: «Мен оқушыны оның нақты үлгерімімен байланыстырудың қажеті жоқ екенін айттым. Оқу рөлі-бұл оқушы үшін сынып ұжымында «маңызды» және табысты болу мүмкіндігі. Мен кейде сабақта барлық үдерісті тек мұғалім ғана басқарады деген ойдан арылу қиын екенін байқадым».
Байдилдина А. К : «Педагог-психологтар дайындаған әр оқушы бойынша ақпарат өте пайдалы.Өзара оқытуды ұйымдастыру кезінде оқушының жеке қабілетіне сүйену қажет».
Лиопа Н. Н. : «Әрбір сынып бойынша оқушыларға жеке көзқарасты талқылау мақсатында пән мұғалімдеріне жиналуды ұсынамын».
Сейдалинов Р. А.: «Мен мұғалімнің көмекшілерін немесе үйлестірушілерді таңдаймын. Бұл топ оқушыларын кеңес беру және қосымша сабақтар үшін бөлек шақырамын. Оларға дербес оқу тапсырмаларын ұсынамын, сөз сөйлеу үшін сабақта уақыт беремін. «Оқу үштігінің» құрамы бойынша аздаған түзетулер бар. Жалпы, үдеріс жақсы болды. Балаларға олардың жаңа рөлі қызықты» .
Хомутовская Н. Н.: «Сынып бойынша жиынтық кесте темперамент түрі, оқу мотивациясының сипаты, оқу қажеттіліктері мен қиындықтары сияқты параметрлерді қоса алғанда, әрбір оқушы бойынша барынша ақпарат береді».
Топ қатысушылары іс-әрекеттегі зерттеуді дамыту критерийлерін талқылады:
Педагогтар даму ресурсына ЗҚ идеясын енгізу жүйелілігін жатқызды.
Сонымен қатар педагогтар зерттеу қызметінің басқа да мүдделі тұлғалары оқушылардың ата-аналары бола алатынына сенімді.
Зерттеу барысында мұғалімнің өзі өзгеріп, дербестендірілген оқыту мен білім алушыларды қолдау дағдысына ие болды.
Зерттеу тобының 2-ші тоқсанға арналған жұмыс жоспары:
- Жетінші сыныптар бойынша психологиялық-педагогикалық консилиумдар өткізу;
- Сабақтарға өзара қатысу тәжірибесін жалғастыру;
- Мұғалімдер М. Н. Усабекованың және Р. А. Сейдалиновтың «ашық» сабақтарын өткізу ;
- Әдістемелік кеңес үшін зерттеудің аралық нәтижелері мен үдерісін жинақтау.
2019 жылғы 20 қараша
Комментарии
Добавить комментарий
Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.